სასტუმროში ვიზიტორის მიღება, განთავსება და გაცილება;
- ვიზიტორის სასტუმროს მართვის სისტემაში რეგისტრაცია და გადახდის ოპერაციების წარმოება სასტუმროს პროცედურების მიხედვით;
- ჯავშნების მიღება ტელეფონით, ელფოსტით, ასევე სასტუმროს ვებგვერდის მეშვეობით;
- ჯავშნების მართვა სასტუმროს ჯავშნების სისტემაში
- მომხმარებლებთან აქტიური კომუნიკაცია სასტუმროს ვებგვერდის და პლატფორმების მეშვეობით;
- შემოსული სატელეფონო ზარების და ელფოსტის მიღება და მომხმარებლისთვის შესაბამისი ინფორმაციის მიწოდება;
- სასტუმროს პროცედურების და სტანდარტების კარგად ცოდნა.
პიროვნული უნარ -ჩვევები:
- მაღალი მოტივაცია და პასუხისმგებლობა;
- კომუნიკაბელურობა;
- პუნქტუალურობა და ორგანიზებულობა;
- მოქნილობა სამუშაო გრაფიკთან მიმართებაში;
- დამოუკიდებლად და გუნდურად მუშაობის უნარი.
ჩვენ გთავაზობთ:
- სტაბილურ და დინამიკურ სამუშაო გარემოს;
- სწრაფად მზარდ კომპანიას, რომელიც მიმართულია თანამშრომლის განვითარებაზე;
- კვებით უზრუნველყოფას;
თუ მიიჩნევთ, რომ აკმაყოფილებთ მოთხოვნებს და გსურთ გახდეთ ჩვენი გუნდის წევრი, გთხოვთ გამოაგზავნოთ CV შემდეგ ელექტრონულ ფოსტაზე:
greengoniomanagement@gmail.com , სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება. გისურვებთ წარმატებას.