„ინტელექტ ცენტრი“ გთავაზობთ უახლესი ფორმატის სასერტიფიკატო ტრენინგ-კურსებს ბიზნესის წარმატებით მართვის და განვითარების მიმართულებით!!!
„ინტელექტ ცენტრი“ წარმოადგენს მრავალპროფილურ სასწავლო ცენტრს, რომელიც უკვე 25 წელია წარმატებით ფუნქციონირებს და ახორციელებს სხადასხვა სახის სასერტიფიკატო ტრენინგ-კურსებს.
სასერთიფიკატო ტრენინგ კურსების გავლა ძალიან მნიშვნელოვანია წარმატებული კარიერისთვის, ორგანიზაციების ზრდის და განვითარებისთვის!!!
თითოეული ჩვენი ტრენინგი აგებულია საუკეთესო საერთაშორისო პრაქტიკასა და მოწინავე მეთოდოლოგიებზე დაყრდნობით და ასევე ამას ემატება ჩვენი ტრენერების მდიდარი, მრავალწლიანი პრაქტიკული გამოცდილება!!!
ტრენინგები გამიზნულია მონაწილეების მიერ პრაქტიკული გამოცდილების მიღებაზე. შეხვედრების დროის მინიმუმ 50% ეთმობა რეალური სიტუაციების, პროექტებისა და ამოცანების მომზადებას, განხილვას და დოკუმენტირებას.
სასერთიფიკატო ტრენინგ-კურსები:
- ლოგისტიკა
- გაყიდვების მენეჯმენტი
- ფინანსური მენეჯმენტი
- მერჩენდაიზინგი
- პროფესიონალური მომსახურების სტანდარტები - სერვის პლიუსი
- დროის და მოტივაციის მენეჯმენტი
შესაძლებელია კორპორატიული ტრეინინგების ჩატარება, დამკვეთი ორგანიზაციის ოფისში მთელი საქართველოს მაშტაბით და ასევე ონლაინ რეჟიმში!!! სპეციალურად თქვენი მოთხოვნებიდან გამომდინარე შეიქმნება თქვენს პერსონალზე მორგებული სპეციალიზირებული პროგრამები!
გაითვალისწინეთ განსაკუთრებული პირობა! ტრენინგ-კურსის მონაწილეებს გადაეცემათ ყოველი ლექციის შემდეგ ლექციის მსვლელობისას ჩაწერილი ვიდეო გაკვეთილები, რაც მნიშვნელოვნად დაეხმარებათ მათ ახალი მიწოდებული მასალის შესწავლაში და დავალებების შესრულებაში!
ლოგისტიკა
კურსი მსმენელს სთავაზობს მიიღოს და გაიღრმავოს ცოდნა ლოგისტიკის მიმართულებით, რათა აღნიშნულ სფეროში წარმატებით შეძლონ მოღვაწეობა. კურსის თეორიული და პრაქტიკული ნაწილი მსმენელს საშუალებას აძლევს კრეატიულად და ინოვაციურად მიუდგეს სხვადასხვა ლოგისტიკურ პრობლემებს და მონახოს მათი ეფექტურად გადაჭრის გზები.
კურსის მნიშვნელობა:
კურსი მიზნად ისახავს კომპანიებში ლოგისტიკის და შესყიდვების მნიშვნელობის დადგენას, ფუნქციონალურ და სტრუქტურულ ანალიზს, პასუხისმგებლობის დაზუსტებას და კომპეტენციების სრულყოფილ გადანაწილებას.
ტრენინგ-კურსის მიმართულებები;
- Sales Forecasting - გაყიდვების პროგნოზირება
- Supply Chain - მოთხოვნა-მოწოდების ჯაჭვი
- Expedition - ტრანსპორტირების მართვა
- Warehouse Management - საწყობის მართვა
- Fleet Management - ავტოპარკი (ტრანსპორტირების მენეჯმენტი)
- Delivery - მიწოდება
სასწავლო კურსის შესწავლის წინაპირობები:
- კურსის წარმატების ჩატარებისთვის მსმენელს მოეთხოვება:
- კომპიუტერული უნარ-ჩვევები - საშუალო დონეზე
- Microsoft Excel
- ანალიტიკური აზროვნების უნარი, მათემატიკის ელემენტარული ცოდნა.
კურსის შინაარსი:
კურსი მოიცავს ლოგისტიკის კომპანიებში ლოგისტიკის მნიშვნელობის დადგენას, ფუნქციონალურ და სტრუქტურულ ანალიზს, პასუხისმგებლობის დაზუსტებას და კომპეტენციების სრულყოფილ გადანაწილებას.
პროგრამა მოიცავს:
შესავალი ლოგისტიკაში: ლოგისტიკის მიზნები, ფუნქციები, ლოგისტიკის ოპტიმიზაცია.
მომარაგების ლოგისტიკა; მომწოდებლელბი; Supply Chain , SEJ-(seven eleven japan) ქეისი;
პროდუქციაზე მოთხოვნის პროგნოზირება და კლასიფიკაცია; ABC ანალიზი;
მარაგების მართვა:
სასაწყობო მეურნეობა და შიდა სატრანსპორტო საშუალელბები;
გარე ტრანსპორტის სახეები და მათი გამოყენება,საბაჟო პროცედურებიდა დოკუმენტაცია;
წაქმოების ლოგისტიკა, Make or Buy;
დისტრიბუციის ლოგისტიკა; კომისიონირება;
Aldi-ის ქეისი; კომპლექსური ლოგისტიკური ქეისები.
ლექციების მიმდინარეობისას დიდი ნაწილი ეთმობა პრაქტიკულ მაგალითებს; ლოგისტიკის და შესყიდვების მსოფლიოში არსებულ უახლესი ტენდენციებს მიმოხილვას და სხვადასხვა ამოცანებს!
კურსდამთავრებული დამოუკიდებლდ შეძლებს: მართოს მთელს რიგი პროცესები: შესყიდვები, დისტრიბუცია, საწყობის/მარაგების მართვა, ტრანსპორტირება, მიწოდების ჯაჭვის მოწყობა/შეფასება, ხარჯების მინიმიზაცია და სხვა.
ლოგისტიკის სპეციალისტებს შეუძლიათ წარმატებით იმუშაონ, როგორც სახელმწიფო და სამხედრო სტრუქტურებში, ასევე საბანკო, საწარმო, სადისტრიბუციო, სატრანსპორტო და სხვა ტიპის კერძო კომპანიებში.
კურსი მოიცავს: 8 / 2 საათიან ლექციას (სულ - 16 საათი)
კურსის ღირებულება: ჯგუფში ერთი მონაწილესთვის - 650 ლარი
გაყიდვების მენეჯმენტი
თანამედროვე მენეჯმენტი და გაყიდვების ტექნიკა - გაყიდვების უნივერსალური ფორმულა!!!
შედეგი: გაყიდვების გარანტირებული გაზრდა 20% – 30% – ით უმოკლეს პერიოდში!
როგორ გავხადოთ გაყიდვების პროცესი უფრო ეფექტიანი? ან რატომ არის დღეს არსებული გაყიდვების ტექნიკები არაეფექტიანი?
- დარღვეულია გაყიდვების პროცესის ალგორითმი
- არ ფლობენ გაყიდვების თანამედროვე ტექნიკებს
- არ იყენებენ მარკეტინგის ინსტრუმენტებს
- გაყიდვების მენეჯერები იყენებენ და ზეპირებული და „ხელოვნური“ სცენარის შაბლონებს და კლიშეებს
- საკმარისად არ იცნობენ თავის კლიენტურას და მის „ფარულ“ მოთხოვნილებებს
- არ არიან მოტივირებულები პასუხები მოკლედ, წარმატების მარტივი ფორმულის შესახებ!
მთავარი!
პროდუქტის გაყიდვების პროცესი უნდა იყოს თანამიმდევრული!
უნდა მოვიპოვოთ კლიენტის ნდობა!
უნდა დავსვათ სწორი შეკითხვები მიზანმიმართულად და გავიგოთ კლიენტის „ფარული“ მოთხოვნილებები!
უნდა დავანახოთ კლიენტს ეფექტი და სარგებელი!
რას წარმოადგენს გაყიდვების „ახალი ფორმულა“ ?
TS + DS + PR + CM = SS TS – Tele-Sales (სატელეფონო გაყიდვები)
DS – Direct Sales (პირდაპირი / პერსონალური გაყიდვები)
PR – Sales by Presentation (გაყიდვები პრეზენტაციის მეშვეობით)
CM – Content Marketing (კოპირაიტინგის პრინციპების გამოყენება)
SS – Success Sales (წარმატებული გაყიდვები)
რას მოიცავს გაყიდვების უნიკალური მეთოდიკა
- სატელეფონო გაყიდვები ჯორდან ბელფორტის მეთოდით (+ სატელეფონო მომსახურეობის სტანდარტები)
- პირდაპირი (პერსონალური) გაყიდვების SPIN – მეთოდი
- პრეზენტაციების მომზადება და წარმართვა სტივ ჯობსის მეთოდით
- კონტენტ მარკეტინგი სგამოყენება კოპირაიტინგის პრინციპებით
ეს არის გაყიდვების მეთოდების სინთეზი, რომელიც აგებულია ადამიანების ფსიქოლოგიური ფაქტორების საფუძველზე!
თქვენ მიიღებთ პასუხს კითხვებზე
- როგორ დავიმსახუროთ კლიენტის ნდობა და წარმოვადგინოთ ჩვენი თავი ექსპერტად
- როგორ გავიგოთ კლიენტის ფარული მოთხოვნილებები და პრობლემები
- როგორ წარვუდგინოთ კლიენტს პროდუქტი ისე, რომ მანვ ერწარმოიდგინოს თავი თქვენი პროდუქტის გარეშე
- როგორ მოვიპოვოთ კლიენტების ლოიალურობა და გავზარდოთს ტაბილური კლიენტურის სეგმენტი
- როგორ გავხდეთ უმაღლესი კლასის პროფესიონალი
ღირებულება - ინდივიდუალურად - 800 ლარი / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 8 საათი
2 – კაციან ჯგუფში - 700 ლარი - ერთ მონაწილეზე / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 8 საათი
3 – კაციან ჯგუფში 600 ლარი - ერთ მონაწილეზე / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 10 საათი
4 – 5 კაციან ჯგუფში 450 ლარი - ერთ მონაწილეზე / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 12 საათი
6 – 10 კაციან ჯგუფში - 350 ლარი - ერთ მონაწილეზე / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 12 საათი
ფინანსური მენეჯმენტი
პროგრამა განკუთვნილია: ფინანსური მართვის საკითხებით დაინტერესებულ პირებისთვის, მოქმედი მენეჯერებისთვის, ფინანსისტებისთვის და მთავარი ბუღალტრებისთვის.
სასწავლო კურსის მიზანი:
მსმენელები უნდა გაერკვნენ ფინანსური და მენეჯერული აღრიცხვის ძირითად პრინციპებსა და ელემენტებში, განასხვავონ და გაანალიზონ საბალანსო ანგარიშგება, მოგება-ზარალის ანგარიშგება, ფულადი სახსრების მოძრაობის ანგარიშგება, ბიუჯეტი.
შეეძლოთ კავშირების დანახვა საბალანსო ანგარიშგებას, მოგება ზარალის ანგარიშგებასა და ფულადი სახსრების მოძრაობის ანგარიშგებას შორის.
მსმენელებმა შეძლონ ფიქსირებული და ცვლადი ხარჯების იდენტიფიცირება. ნულოვანი მოგების ანალიზის ჩატარება, თვითღირებულების დადგენა, ფულის დროში ღირებულების დადგენა, კონტრიბუციული ფორმატის მოგება ზარალის ანგარიშის შედგენა.
სასწავლო კურსის ფორმატი:
ინტერაქტიული ლექცია პრაქტიკული - ინდივიდუალური, გუნდური
ქეისი (სიტუაციის ანალიზი) - გუნდური
დავალება - ინდივიდუალური
გამოცდა - გუნდური პრეზენტაცია
სასწავლო კურსის შინაარსი:
- ფინანსური ტერმინების განმარტებანი
- საქმიანობის დაწყებისას საჭირო ფინანსური გათვლები, მოთხოვნა ინვესტიციებზე
- წაუგებლობის წერტილის გამოთვლა
- თვითღირებულების გამოთვლა და მისი ანალიზი
- ფასწარმოქმნა
- ნაღდი ფულის მოძრაობის უწყისი
- რენტაბელობის განსაზღვრა
- მოგება ზარალის ანგარიში
- ფინანსური ბალანსი
- შემოსავლებისა და დანახარჯების სტრუქტურა,
- დისკონტირება, მომგებიანობის შინაგანი ნორმა, მომგებიანობის ინდექსი
- ფინანსური ანალიზი მისი გავლენა და მათი გამოყენება მენეჯერული გადაწყვეტილებებისას,
შეფასება: პრაქტიკული, 30%
პრეზენტაცია / გამოცდა70%
საბოლოო შეფასება100%
სწავლის შედეგები:
კურსის გავლის შემდგომ მსმენელმა უნდა შეძლოს:
- ძირითადი ფინანსური ანგარიშგებების მომზადება და ანალიზი
- BEEP და CVP ანალიზის განხორციელება
- კონტრიბუციული ფორმატის მოგება-ზარალის ანგარიშის გაკეთება
ღირებულება - ინდივიდუალურად - 800 ლარი / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 8 საათი
2 – კაციან ჯგუფში - 700 ლარი - ერთ მონაწილეზე / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 8 საათი
3 – კაციან ჯგუფში 600 ლარი - ერთ მონაწილეზე / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 10 საათი
4 – 5 კაციან ჯგუფში 450 ლარი - ერთ მონაწილეზე / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 12 საათი
6 – 10 კაციან ჯგუფში - 350 ლარი - ერთ მონაწილეზე / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 12 საათი
მერჩენდაიზინგი
მიუდეგით თქვენს სავაჭრო ობიექტს პროფესიონალურად!!!
გამოიყენეთ მერჩენდაიზინგის მიღწევები და გაზარდეთ თქვენი კონკურენტუნარიანობის დონე - გაყიდვების ზრდასთან ერთად! "პროუქცია, რომელიც თავის თავს თვითონ ყიდის!" მაღაზიაში პროდუქციის სპეციფიური განლაგება, რის შედეგადაც გაყიდვების რაოდენობა იზრდება მინიმუმ 35%-ით!!!
ტრეინინგის სპროგრამა:
მერჩენდაიზინგის ძირითადი ფუნქციები და ამოცანები ;
მომხმარებლის ქცევის ფსიქოლოგია;
მოთხოვნის და გაყიდვების „ელასტიურობის“ მაჩვენებელი ;
პროდუქციის პოზიციონირება და განლაგების წესები ;
ტიპიური შეცდომები მერჩენდაიზინგში ;
მერჩენდაიზინგის ინფორმატიულობის მეთოდები და საშუალებები ;
„პლანოგრამის“ ძირითადი წესები ;
ასორტიმენტის პოლიტიკის გატარების პრაქტიკა ;
სავაჭრო ობიექტის დაგეგმარების სპეციფიკა
და სასარგებლო ფართის გაანგარიშების წესი ;
სავაჭრო სივრცეების ეფექტიანობის მაჩვენებლები;
ასორტიმენტის კონცენტრაციის დონის დადგენა;
მერჩენდაიზინგში გაწეული დანახარჯების ეფექტიანობა;
Paretto - ს მეთოდი და მოთხოვნილების დადგენა ;
გაყიდვების სტიმულირების მექანიზმები ;
სასაქონლო მარაგების მართვის მეთოდები ;
<დისტრიბუტორი – სავაჭროო ბიექტის მენეჯერი >ურთიერთობის სპეციფიკა ;
Merchandising – Book - ის შედგენის მეთოდი ;
ღირებულება - ინდივიდუალურად - 800 ლარი / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 8 საათი
2 – კაციან ჯგუფში - 700 ლარი - ერთ მონაწილეზე / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 8 საათი
3 – კაციან ჯგუფში 600 ლარი - ერთ მონაწილეზე / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 10 საათი
4 – 5 კაციან ჯგუფში 450 ლარი - ერთ მონაწილეზე / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 12 საათი
6 – 10 კაციან ჯგუფში - 350 ლარი - ერთ მონაწილეზე / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 12 საათი
პროფესიონალური მომსახურების სტანდარტები - სერვის პლიუსი
გსურთ, რომ შექმნათ ლოიალურ მომხმარებელთა სტაბილურად მზარდი რაოდენობა?
დაინტერესებულიხართ, რომ პოტენციური მომხმარებელი გადავიდეს – აქტიური მომხმარებლის რანგში და გახდეს თქვენი კომპანიის მომსახურების (პროდუქტის) პროვაიდერი?
მაშინ გადაამზადეთ თქვენი პერსონალი ჩვენს სპეციალიზირებულ ტრენინგზე!!!
ტრენინგ-კურსისპროგრამა :
- საკომუნიკაციო მენეჯმენტი
- ადამიანებთან ურთიერთობის პრინციპები
- კლიენტურის ეფექტიანი მომსახურეობა
- როგორია ლოიალური კლიენტურა?
- საკომუნიკაციო ბარიერები
- კლიენტურასთან ურთიერთობის „ფორმულა“
- აქტიური მოსმენის ტექნიკა
- მომსახურეობის (პროდუქტის) პრეზენტაციის ტექნიკა
- კლიენტის მოტივაცია
- როდესაც კლიენტი არ გეთანხმებათ
- შეკითხვების დასმის ტექნიკა
- კლიენტურის ტიპები და მათთან მოქცევის წესები
- ჟესტების ენა
- სატელეფონო ურთიერთობის სპეციფიკა. “ცივი” ზარები
- სატელეფონო საუბრის ეტიკეტი
- თქვენი სატელეფონო იმიჯი
- როგორ უპასუხოთ სწორად - სატელეფონო ზარებს
- აბონენტების (კლიენტების) ტიპები და მათთან სატელეფონო საუბრის სპეციფიკა
- აბონენტებთან საუბრის სიტუაციური მოდელები; სატელეფონო პრეზენტაცია
- წინააღმდეგობების გადალახვა. “აიკიდო” – ს მეთოდი.
ღირებულება - ინდივიდუალურად - 800 ლარი / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 8 საათი
2 – კაციან ჯგუფში - 700 ლარი - ერთ მონაწილეზე / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 8 საათი
3 – კაციან ჯგუფში 600 ლარი - ერთ მონაწილეზე / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 10 საათი
4 – 5 კაციან ჯგუფში 450 ლარი - ერთ მონაწილეზე / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 12 საათი
6 – 10 კაციან ჯგუფში - 350 ლარი - ერთ მონაწილეზე / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 12 საათი
დროის და მოტივაციის მენეჯმენტი
დროის და მოტივაციის მენეჯმენტი – ეს სამუშაო დროის გადანაწილების ტექნიკაა, რომელიც გვეხმარება პროდუქტიულობის ზრდაში.
ტრეინინგ კურსი: დროის მენეჯმენტი - Time Management - წარმატების მიღწევის ფორმულა!!!
- გამოიყენეთ თქვენი პოტენციალი და ფარული შესაძლებლობები 100% – ით.
- მიაღწიეთ წარმატებას უმოკლეს დროში.
- მიმართედ დრო თქვენს სასარგებლოდ.
- გახადეთ თქვენი კარიერა მზარდი.
- გახადეთ თქვენი პერსონალი მაქსიმალურად პროდუქტიული.
ამის საშუალებას იძლევა ტრეინინგი, რომელიც მომზადებულია “ჰარვარდის ბიზნეს სკოლის” კომერციის სპეციალისტის მომზადების ექსპერიმენტალური პროგრამით. თქვენი მიზნების მისაღწევად, ორი კვირის განმავლობაში, კვირაში 3–ჯერ მიღებული პრაქტიკული ცოდნის გამოყენება შესაძლებელია, მთელი ცხოვრების განმავლობაში.
კურსის პროგრამა : დასახული მიზნების სისტემა.
- კრიტერიუმების სისტემა. პრიორიტეტები.
- საქმიანობის პროცესები და შეფასების პარამეტრები.
- Paretto - ს მეთოდის გამოყენება პრაქტიკაში “20 / 80”.
- პრიორიტეტების დადგენის მეთოდი.
- ინდივიდუალური მახასიათებლების დადგენა “მაიერს ბრიგსის” მეთოდით.
- 10 ნაბიჯი მიზნის მისაღწევად,
- დროის მენეჯმენტის “7 – R”
- მიზნების რეალიზაციის დაგეგმარება და დროის ბიუჯეტირება.
- საქმიანობის სტანდარტები. “კაიდზენის სისტემა”.
- დროის ორგანიზების პრაქტიკული მეთოდები.
- საქმიანობის ორგანიზება კონკრეტული დავალების შესრულების მიზნით. (დროის ფაქტორი – “ეიზენჰაუერის მატრიცა”)
- რა უნდა ვიცოდეთ წარმატების მიღწევისათვის. >>> პრაქტიკული ქეისები
მოტივაციის მენეჯმენტი ეფექტიანი მენეჯმენტის ძირითადი ამოცანა მდგომარეობს იმაში,რომ მაქსიმალურად იყოს გახსნილი პერსონალ ის ფიზიკური და ინტელექტუალური პოტენციალი. ამის მიღწევა - კი შესაძლებელია მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ ჩავწვდებით იმ ფაქტორებს, რომლებიც განაპირობებენ, კომპანიაში ადამიანების ქცევას და სამუშაო ეფექტიანობას.
პერსონალის მართვის საკითხებში ცნობილი ექსპერტის დინ სპიტსერის აზრით - პერსონალის 50% იყენებს თავის პოტენციალის ნაწილს, მხოლოდ იმისათვის, რომ შეინარჩუნოს თავისი სამსახური, ხოლო პერსონალის 80%-ს, მათი სურვილის შემთხვევაში შეუძლია საგრძნობლად გაზარდოს თავისი სამუშაო ეფექტიანობა და პროდუქტიულობა.
„არსებობს მხოლოდ ერთი ხერხი, რომ აიძულო ადამიანი გააკეთოს რამე. უნდა იმოქმედო ისე, რომ ადამიანმა მოინდომოს თვითონ ამის გაკეთება. სხვა ალტერნატივა უბრალოდ არ არსებობს.“
დეილ კარნეგი
მოცემული კურსი შედგენილია უცხოური პერსონალის მართვის და სამოტივაციო მენეჯმენტის სპეციალისტების მეთოდიკების და წამყვანი კომპანიების მაგალითების საფუძველზე. კურსის პროგრამა ადაპტირებულია განვითარებადი ქვეყნების კომპანიების მენეჯმენტის სპეციფიკაზე. აღნიშნული მეთოდიკების პრაქტიკული გამოყენება, პერსონალის მხრიდან უზრუნველყოფს - კომპანიის მიმართ ხარისხობრივად განსხვავებული დამოკიდებულების ჩამოყალიბებას. ტრენინგის სპეციფიკა მდგომარეობს კიდევ იმაში, რომ კურსის გავლის შედეგად, იცვლება პერსონალის მართვის მენეჯერის, არსებული სტერეოტიპები და ყალიბდება ახალი ხედვა პერსონალთან დამოკიდებულებაში.
„მოტივაციის მენეჯმენტი“ - ეს შედარებით ახალი მიმართულებაა, კორპორატიული მენეჯმენტის დარგში, რომლის ათვისებაც გაზრდის ნებისმიერი რანგის, პერსონალის მართვის სპეციალისტის პროფესიონალურ დონეს.
კურსის პროგრამა:
- პერსონალის მოტივაციის ძირითადი პრინციპები;
- მოტივაცია და ფსიქოლოგიური კონტაქტი;
- მოტივაციის მიმართ - თანამედროვე მიდგომები;
- ეფექტიანი მოტივაციის თეორიების მიმოხილვა;
- ბ.ფ. სკინერის - მოტივაციის მეთოდიკა;
- კომპანიის მიმართ, პერსონალის ლოიალურობის მაღალი დონის მიღწევის მეთოდები;
- პერსონალის კონტროლი და დისციპლინარული ზემოქმედება;
- ფინანსური სტიმულირების მეთოდები;
- კომპენსაციების სისტემები;
- მორალური სტიმულირების მექანიზმები;
- პერსონალის ეფექტიანობის შეფასების მეთოდები;
- კორპორატიული კულტურა და მოტივაცია;
- მოტივაცია და ლიდერობა;
- ეფექტიანი თვითმოტივაცია;
- პერსონალის მოტივაციის დონის დადგენის მეთოდები;
- პრაქტიკული ტესტები
ღირებულება - ინდივიდუალურად - 800 ლარი / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 8 საათი
2 – კაციან ჯგუფში - 700 ლარი - ერთ მონაწილეზე / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 8 საათი
3 – კაციან ჯგუფში 600 ლარი - ერთ მონაწილეზე / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 10 საათი
4 – 5 კაციან ჯგუფში 450 ლარი - ერთ მონაწილეზე / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 12 საათი
6 – 10 კაციან ჯგუფში - 350 ლარი - ერთ მონაწილეზე / ტრენინგის ხანგრძლოვობა - 12 საათი
აღნიშნული ტრენინგ-კურსების გავლის შემდეგ გაიცემა ორ ენოვანი (ქართულ-ინგლისური) შესაბამისი დონის სერტიფიკატი!
ჩვენ გვაქვს ყველასგან გამორჩეული და განსაკუთრებული პირობები ჩვენი მომხმარებლებისთვის
"ინტელექტ ცენტრში" ყველა პირობაა შექმნილი თქვენთვის ხარისხიანი ცოდნის მისაღებად!
თქვენ ნამდვილად გაქვთ საფუძველი, რომ ენდოთ ჩვენს 25 წლიან სამუშაო გამოცდილებას!
გახსოვდეთ, დიდი წარმატება სწორი არჩევანით იწყება!
შპს "ინტელექტ ცენტრი"
ტელ: +995 595 05 01 54, +995 593 61 45 52, +995 577 46 48 62 - ინტელექტ ცენტრის ადმინისტრაცია.
ვებ გვერდი: http://www.intelc.ge
ელ-ფოსტა: infointelc@gmail.com