”ბბ დაზღვევა” აცხადებს ვაკანსიას “ბექ-ოფისის მენეჯერის“ პოზიციაზე.
მოვალეობები:
- სადაზღვევო პოლისების გაცემის პროცესის ადმინისტრირება;
- სადაზღვევო პორტფელის ადმინისტრირება;
- შემომავალი და გამავალი კორესპონდენციის მართვა-ადმინისტრირება;
- რეკონსილაცია და რეპორტინგი;
- ბექ-ოფისის საქმიანობასთთან დაკავშირებული სხვა მოვალეობები.
მოთხოვნები:
- საფინანსო სექტორში მუშაობის გამოცდილება;
- დოკუმენტებთან/ხელშეკრულებებთან მუშაობის გამოცდილება;
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (excel საბაზისო ცოდნა);
უნარები:
- ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
- პასუხისმგებლობის გრძნობა;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- დეტალებზე ორიენტირებულობის უნარი;
- ანალიტიკური აზროვნება.
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ,
2024 წლის 4 დეკემბრის ჩათვლით, გამოგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე:
hr@basisbank.ge , სადაც სათაურის (Subject) ველში აუცილებლად უნდა იყოს მითითებული სასურველი ვაკანსიის დასახელება.
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდგომ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.
გისურვებთ წარმატებას!