ბექ-ოფისის მენეჯერი
თარიღები: 20 ნოე - 04 დეკ
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
მივლინება: არა
დაზღვევა:  დაზღვევა (ზოგადი)
ელ.ფოსტა გამოხმაურებისთვის: hr@basisbank.ge
”ბბ დაზღვევა”  აცხადებს ვაკანსიას “ბექ-ოფისის მენეჯერის“ პოზიციაზე.

მოვალეობები:
  • სადაზღვევო პოლისების გაცემის პროცესის ადმინისტრირება;
  • სადაზღვევო პორტფელის ადმინისტრირება;
  • შემომავალი და გამავალი კორესპონდენციის მართვა-ადმინისტრირება;
  • რეკონსილაცია და რეპორტინგი;
  • ბექ-ოფისის საქმიანობასთთან დაკავშირებული სხვა მოვალეობები.

მოთხოვნები:
  • საფინანსო სექტორში მუშაობის გამოცდილება;
  • დოკუმენტებთან/ხელშეკრულებებთან მუშაობის გამოცდილება;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (excel საბაზისო ცოდნა);

უნარები:
  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობის უნარი;
  • ანალიტიკური აზროვნება.

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, 2024 წლის 4 დეკემბრის  ჩათვლით, გამოგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე: hr@basisbank.ge , სადაც სათაურის (Subject) ველში აუცილებლად უნდა იყოს მითითებული სასურველი ვაკანსიის დასახელება.
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდგომ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.
გისურვებთ წარმატებას!