INTERTRADE" აცხადებს ვაკანსიას ავტო იმპორტის მენეჯერის ასისტენტის პოზიციაზე.
მოთხოვნები:
- კლიენტებთან ურთიერთობის გამოცდილება 1 წელი
- მიმღებში ან პირად ასისტენტად (მდივნად) მუშაობის გამოცდილება 1 წელი
- საოფისე დოკუმენტაციის მომზადება და ორგანიზების გამოცდილება 1 წელი
- ოფისის კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილად ფლობა (MS Word, Excel, PowerPoint);
- რუსული ენის ცოდნა საშუალო დონეზე , როგორც წერილობით, ასევე, სასაუბრო (ინგლისური და რუსული ენების კარგად ფლობას მიენიჭება უპირატესობა).
- სოც. ქსელებთან და ვებ სივრცეში მუშაობის გამოცდილება
- ლოჯისტიკის (ტრანსპორტირების და გადაზიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება პლუსად);
- ავტო იმპორტის სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება პლუსად;
უნარები:
- ანალიტიკური აზროვნება და პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი;
- ორგანიზებულობა, პუნქტუალურობა;
- კომუნიკაბელურობა და გუნდური მუშაობის უნარი;
- პასუხისმგებლობის მაღალი ხარისხი;
- დეტალებზე ორიენტირებულობა.
ანაზღაურება: 1000-1300 ლარი. გამომდინარე უნარებიდან და გამოცდილებიდან.
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ CV: intertrade.geo@gmail.com