ოფის-მენეჯერი
თარიღები: 19 ნოე - 18 დეკ
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
მივლინება: არა
ენები: ინგლისური რუსული
ადმინისტრაცია:  ოფისის მენეჯმენტი
ელ.ფოსტა გამოხმაურებისთვის: arshaluys@lcllogistics.co
ლოჯისტიკისა და ინვესტიციების სფეროში მოქმედი კომპანია LCL Logistics  საქართველოში ეძებს აქტიურ და პასუხისმგებლიან ოფის-მენეჯერს

ძირითადი მოვალეობები:
  • კორპორატიული ფოსტის და კომპანიის კომუნიკაციების მართვა.
  • ოფისის მუშაობის კონტროლი და მისი უწყვეტი ფუნქციონირების უზრუნველყოფა.
  • კლიენტებთან მუშაობა (კონსულტაცია, მხარდაჭერა, საკითხების გადაჭრა).
  • ხელმძღვანელის დავალებების შესრულება (მივლინების გარეშე, სამუშაო დროის 90%-ზე ოფისში).
  • საქმისწარმოების მართვა და დოკუმენტაციასთან მუშაობა.

მოთხოვნები:
  • ინგლისური, რუსული და ქართული ენების ცოდნა (ზეპირი და წერითი კომუნიკაცია).
  • სამუშაო გამოცდილება არ არის სავალდებულო, მაგრამ უპირატესობად ჩაითვლება.
  • გუნდური მუშაობის უნარი, ორგანიზებულობა და ყურადღებიანობა.

პირობები:
  • სრული განაკვეთი, სამუშაო გრაფიკი: 9:00-18:00, თვეში 6 დასვენების დღე.
  • გამოსაცდელი ვადა: 1 თვე ხელფასით 500 აშშ დოლარი.
  • ძირითადი ხელფასი: 700 აშშ დოლარი გამოსაცდელი ვადის წარმატებით გავლის შემდეგ.
  • კომფორტული ოფისი თბილისის ცენტრში (King David Residence, საბურთალოს რაიონი).
  • პროფესიული ზრდისა და განვითარების შესაძლებლობები.
  • მეგობრული კოლექტივი და მხარდაჭერა მუშაობის ყველა ეტაპზე.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელექტრონული ფოსტის მისამართზე:  arshaluys@lcllogistics.co