კომპანია წლებია თავის კლიენტებს სთავაზობს მაღალი ხარისხის ბუღალტრულ მხარდაჭერას და ბიზნეს გადაწყვეტილებებს. კომპანია თავის კლიენტებს სთავაზობს საკონსულტაციო, და საბუღალტრო, სერვისებს.
ბუღალტერი
კლიენტებთან ურთიერთობისთვის (ფრონტისთვის)
ძირითადი ფუნქციები:
- ყოველდღიური კომუნიკაცია კლიენტებთან. როგორც სატელეფონო და ასევე წერილობითი.
- საჭირო ინფორმაციის მიღება კლიენტებისგან დროულად.
- ორგანიზაციის ბუღალტრული ინფორმაციის მიწოდება გუნდის წევრისთვის.
- ინფორმაციის ანალიზი და რეპორტების გაკეთება (ყოველთვიური რეპორტების გაგზავნა კლიენტებთან, საგადასახადო დავალიანების შესახებ ანგარიშების გაკეთება).
- ყოველკვარტალური ანგარიშის გაგზავნა ორგანიზაციის ბუღალტრული მდგომარეობის შესახებ (შედარება და დადასტურება კლიენტებთან ავანსების, დებიტორ/კრედიტორების, რისკიანი ტრანზაქციების შესახებ)
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები
- უმაღლესი განათლება ფინანსების, ეკონომიკის, ბუღალტერიის მიმართულებით.
- სამუშაო გამოცდილება 3 წელი
- უცხო ენის, რუსული ან/და ინგლისურის მაღალ დონეზე ცოდნა აუცილებელია (საკომუნიკაციო, წერილობითი)
- საოფისე პროგრამების ცოდნა.
- ბუღალტრული პროგრამების ცოდნა, ბალანსის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.
პიროვნული თვისებები:
- მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა
- გუნდური მუშაობის უნარი
- ანალიტიკური აზროვნების უნარი
სახელფასო განაკვეთი განისაზღვრება კანდიდატის კვალიფიკაციის და სამუშაო გამოცდილებიდან გამომდინარე, ფიქსირებული ხელფასის გარდა გთავაზობთ კონკურენტულ საბონუსე სისტემას.
კონკურსი მოიცავს შემდეგ ეტაპებს: CV-ების გადარჩევა, წერითი დავალების შესრულება და გასაუბრება
დაინტერესებულმა პირებმა CV შეგიძლიათ გამოაგზავნოთ შემდეგ ელ. ფოსტაზე:
mariam.b@pbservices.ge წერილის სათაურში (subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.