შპს „გლობალური ტექნოლოგიები“ აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრაციული მენეჯერის პოზიციაზე.
კომპანია „გლობალური ტექნოლოგიები“, დაფუძნებულია 2001 წელს. კომპანია ახორციელებს უძრავი ქონების დეველოპმენტს, მართვას და განვითარებას. კომპანიას დასრულებული აქვს რამოდენიმე მრავალბინიანი კომპლექსის მშენებლობა. ამჟამად ახორციელებს მრავალფუნქციური კომპლექსის - TownSquare მშენებლონას თბილისში
კომპლექსის შესახებ ინფორმაცია იხილეთ townsquare.ge
შპს "გლობალური ტექნოლოგიები" გთავაზობთ:
სამუშაო გრაფიკი: საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.
ანაზღაურება - 1200 ლარი;
სოციალურ პაკეტი (სატელეფონო ხარჯები, ჯანმრთელობის დაზღვევა);
ძირითადი მოვალეობები:
- კომპანიის საჭიროებიდან გამომდინარე საქმიანი მიმოწერის და დოკუმენტაციის შედგენა, შესწორება, კორექტირება, პრეზენტაცია;
- დოკუმენტაციის მომზადება - ხელშეკრულებები, მიღება-ჩაბარებები და სხვა;
- პროექტის ფარგლებში გაფორმებულიხელშეკრულებების მონიტორინგი;
- ვიზირებების უზრუნველყოფა;
- ოფიციალური მიმოწერის წარმართვა;
- წარმომადგენლობა სახელმწიფო და მუნიციპალურ უწყებებში;
- უშუალო ხელმძღვანელის მხრიდან, საქმიანობასთანდაკავშირებული, სხვადასხვა დავალებების შესრულება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება, ბიზნესის ადმინისტრირების ან იურიდიული მიმართულებით - სასურველია
- ადმინისტრაციულ ორგანოებთან წარმომადგენლობის გამოცდილება;
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება- სასურველია სამშენებლო-დეველოპერულიმიმართულებით.
- უცხო ენების ცოდნა - ინგლისური და რუსული - მიენიჭება უპირატესობა
- საოფისე პროგრამების ცოდნა
სამუშაო პირობები:
სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, აკ.წერეთლის გამზ. N117
სამუშაო განაკვეთი: სრული (ორშაბათიდან პარასკევისჩათვლით 10:00 - დან 18:00 საათამდე)
ანაზღაურება: 1200 ლარი (NET).
გამოსაცდელი პერიოდი 3 თვე
სამუშაოს აღწერა:
- მართავ ოფიციალური დოკუმენტაციას (საბუთებისმიღება/გაგზავნა);
- მხარს დაუჭერ გუნდის წევრებს სხვადასხვაყოველდღიურ საქმიანობაში (ბეჭდვა, სკანირება დაა.შ.) ასევე გაუწევ კოორდინაციას სატრანსპორტოუზრუნველყოფის ჯგუფთან.
- მართავ სტუმრების მიღებას;
- მოახდენ სტუმრების დახვედრას და უზრუნველყოფშესაბამისი თანამშრომლის ინფორმირებას;
- უზრუნველყოფ შეხვედრების ოთახების ტექნიკურად გამართულ მუშაობას;
- მოახდენ შეხვედრების ოთახების შესაბამისიინვენტარით და საკანცელარიო ნივთებით აღჭურვას;
- უზრუნველყოფ ოფისის მომარაგებას შესაბამისისაკანცელარიო ნივთებით;
კვალიფიკაცია
- ყურადღებიანი და დეტალებში ორიენტირებული;
- ორგანიზებულობა;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- გაქვს კომუნიკაციის კარგი უნარი და გახარებსადამიანებთან ურთიერთობა;
- დროის მართვის უნარი;
- ფლობ ინგლისურ და რუსულ ენებს;
- ფლობ საოფისე პროგრამებს;
- დეტალებზე ორიენტირებული;
- მოტივირებული;
დამატებითი ინფორმაცია
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
- კორესპონდენციისა და დოკუმენტების მართვა;
- შემომავალი/გამავალი წერილებისა და ზარებისმიღება, საჭიროების შესაბამისად გადამისამართებასხვადასხვა სამსახურთან;
- ოფისის სამეურნეო, საკანცელარიო შესყიდვებისგანხორციელება და მარაგების მართვა;
- Outsource კომპანიებთან კომუნიკაცია;
- ადამიანური რესურსების დეპარტამენტის სხვადასხვამიმართულების საქმიანობაში ჩართულობა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობისგამოცდილება;
- საოფისე პროგრამების ცოდნა.
გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ CV შემდეგ ელ.მისამართზე: globaluriteqnologiebi@gmail.com დაკავშირებამოხდება კანდიდატებთან, რომელთა განაცხადიცშესაბამისობაში იქნება ვაკანტური პოზიციისმოთხოვნებთან.
გისურვებთ წარმატებებს