ადმინისტრაციული მენეჯერი

თბილისი სრული განაკვეთი ქისკო ლოჯისტიკსი
მივლინება: არა
განათლება: ბაკალავრი ენები: ინგლისური
ადმინისტრაცია: ადმინისტრატორი
"ჯორჯიასიბი" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრაციული მენეჯერის პოზიციაზე. 
 
ძირითადი მოვალეობები: 
  • დოკუმენტაციის მიღება, აღრიცხვა და შესაბამისად გადამისამართება; 
  • საოფისე/სასაწყობე მარაგების მართვა. 
  • შესყიდვების კონტროლი 
  • კომპანიის საჭიროებიდან გამომდინარე საქმიანი მიმოწერის და დოკუმენტაციის შედგენა, შესწორება, კორექტირება. 
  • დოკუმენტაციის მომზადება - ხელშეკრულებები, მიღება-ჩაბარებები და სხვა 
  • ოფიციალური მიმოწერის წარმართვა 
  • უშუალო ხელმძღვანელის მხრიდან, საქმიანობასთან დაკავშირებული, სხვადასხვა დავალებების შესრულება. 
 
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 
  • უმაღლესი განათლება; 
  • იგივე ან მსგავს პოზიციაზე გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად; 
  • სასურველია დოკუმენტაციასთან მუშაობის გამოცდილება; 
  • საოფისე პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა (Ms Office) 
  • ინგლისური ენის ცოდნა აუცილებელია 
 
უნარები/პიროვნული კომპეტენციები: 
  • დეტალებზე ორიენტირებული; 
  • ორგანიზებული; 
  • გუნდური მუშაობის უნარი; 
  • კომუნიკაციის კარგი უნარები; 
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა. 
 
პირობები: 
  • სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი 10:00-18:00 
  • შაბათი-კვირა დასვენების დღეები. 
  • სამუშაო ლოკაცია: თბილისი, ორხევი და აეროპორტი 
 
 
დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიცია და გამოგზავნეთ რეზიუმე/CV ელ. ფოსტის მისამართზე: info@georgiacb.com