ინფორმაცია კომპანიის შესახებ: კომპანია „სოლვითი“ 2013 წლიდან აქტიურად საქმიანობს IT აუთსორს მომსახურების სფეროში. კომპანიას განხორციელებული აქვს, მრავალი მნიშვნელოვანი და მასშტაბური პროექტი. კომპანიის წარმატება, ეფუძნება პროფესიულ ბიზნეს მიდგომას და შედეგებზე პასუხიმგებლობას.
ჩვენთან თანამშრომლობით დაინტერესებულ პირებს ვთავაზობთ, აქტიურ, მეგობრულ, თანამშრომელზე ორიენტირებულ სამუშაო გარემოს, სადაც მხარდაჭერა კორპორატიული კულტურის მთავარი ღირებულებაა. კომპანიის შესახებ დამატებითი ინფორმაციისთვის, შეგიძლიათ ეწვიოთ:
https://solvit.ge/en/
კომპანია SOLVIT აცხადებს ვაკანსიას მონაცემთა ბაზების ადმინისტრატორის პოზიციაზე.
პირობები:
ჯანმრთელობის დაზღვევა
სწავლება-განვითარების დაფინანსება/მხარდაჭერა
სამუშაო დრო: ორშაბათი-პარასკევი, 10:00 - 18:00 სთ.
ადგილმდებარეობა: თბილისი, დიღმის მასივი, ნ.ბოხუას #4
მონაცემთა ბაზების ადმინისტრატორის ძირითადი ფუნქცია–მოვალეობები:
- პარტნიორ კომპანიების მონაცემთა ბაზების გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა;
- მონაცემთა ბაზების პროგრამული უზრუნველყოფის დაინსტალირება, განახლება, patch-ების გატარება
- მონაცემთა ბაზის დაოპტიმიზირება და ძირითადი პარამეტრების მონიტორინგი;
- ბეკაპირების სტრატეგიის იმპლემენტაცია და ბაზის აღდგენის პერიოდული ტესტირება;
- Query-ების ოპტიმიზაცია და მხარდაჭერა;
- ახალი ტექნოლოგიების შესწავლა და დანერგვა;
- განხორციელებული სამუშაოების დოკუმენტირება, ანგარიშგება, ანალიზი.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
ჩამოთვლილი ბაზებიდან რომელიმე ბაზის საფუძვლიანად ცოდნა.
- MS SQL
- MongoDB
- Oracle DB
- MySQL
- PostgreSQL
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე:
hr@solvit.geსათაურის ველში გთხოვთ მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება: „მონაცემთა ბაზების ადმინისტრატორი “
გისურვებთ წარმატებას!