სასტუმრო ქუმლი აცხადებს ვაკანსიას მიმღების ადმინისტრატორის პოზიციაზე გუდაურში
მიმღების ადმინისტრატორის ძირითადი ფუნქციები
- სტუმრის მიღება და რეგისტრაციის პროცედურის წარმართვა.
- ვიზიტორის სასტუმროს მართვის სისტემაში რეგისტრაცია და გადახდის ოპერაციების წარმოება სასტუმროს პროცედურების მიხედვით.
- ჯავშნების მიღება ტელეფონით, ელ-ფოსტით, ასევე სასტუმროს ვებგვერდის მეშვეობით.
- ჯავშნების მართვა სასტუმროს ჯავშნების სისტემაში და Booking.com-ზე,OSTROVOK-ზე,Airbnb
- სასტუმროს ფასების და სერვისების შესახებ სტუმრებისთვის სრულყოფილი ინფორმაციის მიწოდება.
- შემოსული სატელეფონო ზარების და ელფოსტის მიღება და მომხმარებლისთვის შესაბამისი ინფორმაციის მიწოდება.
მიმღების ადმინისტრატორის პოზიციაზე ძირითად მოთხოვნებს წარმოადგენს:
- ინგლისური ენის ცოდნა.რუსული ენის ცოდნა.
- დამატებითი უცხო ენების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება .
- ეფექტური კომუნიკაციის უნარი.
პირობები:
- გრაფიკი შეთანხმებით
- საცხოვრებელი და კვება უზრუნველყოფილი იქნება სასტუმროშივე.
ელ-ფოსტის სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება: სასტუმროს ადმინისტრატორი.