კომპანია „GeoPaper“ აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრაციული ასისტენტის პოზიციაზე.
ძირითადი მოვალეობები:
- სამუშაო შეხვედრების დაგეგმვა და ორგანიზება;
- შესყიდვებისა და გაყიდვების თანამშრომლებისთვის ადმინისტრაციული მხარდაჭერა;
- სხვადასხვა დოკუმენტაციის მოწესრიგება/რეესტრის წარმოება;
- შეკვეთილი ტვირთის შეუფერხებელი ტრანსპორტირების უზრუნველსაყოფად თანამშრომლობა ლოჯისტიკის სამსახურთან;
- სატრანსპორტო კომპანიების ბაზის ფორმირება, მათი მომსახურების ვადებისა და ფასების მუდმივი კონტროლი/ შედარება ოპტიმალური შემოთავაზებების მისაღწევად;
- ხელშეკრულების, მიღება-ჩაბარების აქტების, შესყიდვებისა და ტრანსპორტირების დოკუმენტების დახარისხება/დაარქივება;
- კომპანიის სტუმრებთან სატელეფონო და ელექტრონული ფოსტით კომუნიკაცია;
- კორესპონდენციის მიღება/ჩაბარების წარმოება;
- ადგილობრივი შესყიდვების დროულად განხროციელება (საკანცელარიო მიმართულებით);
- კორპორატიული ნომრების რეგისტრაცია/შეკვეთა/გაცემა/ბაზაში აღწერა/დაბრუნება;
- სხვადასხვა დავალებების შესრულება ფუნქციონალურ ჭრილში.
აუცილებელი მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი;
- ადმინისტრაციულ სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
- სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა;
- საოფისე პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა.
პიროვნული თვისებები:
- კარგი წერითი უნარები;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.
- დეტალებზე ორიენტირებულობა;
- სიახლის ათვისების უნარი;
- დროის მართვის უნარი.
სამუშაო გრაფიკი: სრული, 40 სთ კვირაში
ანაზღაურება: საწყისი 1000 ლარი
სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, სამგორის რაიონი, ენუქიძის ქუჩა # 7
ელ.ფოსტის სათაურში მიუთითეთ პოზიციის სახელწოდება,
გისურვებთ წარმატებას!
„რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ თანხმობას აცხადებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება ჯეპ-ის მიერ, საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. პერსონალური მონაცემების დამუშავების მიზანს წარმოადგენს კანდიდატის შესაბამისობის დადგენა ვაკანსიის მოთხოვნებთან, გასაუბრებაზე დაბარების ან/და დასაქმების თაობაზე გადაწყვეტილების მიღება, ამასთან რეზიუმე შეინახება არაუმეტეს 12 თვის ვადით.“