Vertical Technology ცხადებს ვაკანსიას დირექტორის პოზიციაზე
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
- ფინანსური სტრატეგიების შემუშავება და განხორციელება კომპანიის მიზნებისა და ამოცანების მხარდასაჭერად.
- ყოველდღიური ოპერატიული საქმიანობის მართვა და ზედამხედველობა, ეფექტურობისა და მარეგულირებელი სტანდარტების დაცვის უზრუნველყოფა.
- კონტროლი ყველა ფინანსური ოპერაციის მათ შორის ბიუჯეტირება, პროგნოზირება,დებიტორები,ხელშეკრულებები, ფინანსური ანგარიშგება და აუდიტი.
- კომპანიის ბრენდის ცნობადობის ზრდა ბაზარზე და მყარი მარკეტინგის და გაყიდვების გუნდის შექმნა
- წარმოადგინეთ კომპანია და ჩაერთეთ მოლაპარაკებებში სხვადასხვა დაინტერესებულ მხარეებთან, კლიენტებთან და პარტნიორებთან.
- კომპანიის ფინანსური საქმიანობის მონიტორინგი და ანალიზი, მონაცემების საფუძველზე მიღებული გადაწყვეტილებების მიღება მაქსიმალური მომგებიანობის მიზნით.
- უზრუნველყოს სახელმწიფო რეგულაციებისა და სტანდარტების დაცვა.
- ითანამშრომლოს დეპარტამენტის ხელმძღვანელებთან დეპარტამენტის ბიუჯეტების შესაქმნელად და მართვისთვის.
- გააანალიზოს ფინანსური მონაცემები, რათა დაადგინოს ტენდენციები, განსხვავებები და გაუმჯობესების შესაძლებლობები.
- წარმართოს ფინანსური დაგეგმვის პროცესი, მათ შორის ფულადი ნაკადების მართვა, საინვესტიციო სტრატეგიები და რისკების მართვა.
- მართოს ურთიერთობები გარე დაინტერესებულ მხარეებთან.
- მიაწოდოს ფინანსური შეხედულებები და რეკომენდაციები დირექტორთა საბჭოს.
კვალიფიკაცია:
- ბაკალავრის ხარისხი ფინანსების, მენეჯმენტის ან მასთან დაკავშირებულ სფეროში (სასურველია მაგისტრი).
- მინიმუმ 3 წელიანი გამოცდილება მომსახურების სექტორში მმართველის მოზიციაზე.
- ინგლისური და თურქული ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესად.
- დადასტურებული გამოცდილება ბიუჯეტის, ფინანსური ანალიზისა და სტრატეგიული დაგეგმვის სფეროში.
- ლიდერობის განსაკუთრებული უნარები გუნდის მოტივაციისთვის და ორგანიზაციული მიზნების მისაღწევად.
- კომუნიკაციის შესანიშნავი უნარები, ორგანიზაციის ყველა დონეზე და გარე პარტნიორებთან ეფექტური ურთიერთქმედების უნარით.
- ფინანსური მართვის პროგრამული უზრუნველყოფის ცოდნა და Excel-ის გაფართოებული უნარები.
რას გთავაზობთ
ხელზე ასაღები 5000 ლარი + ბონუსები კომპანიის შემოსავლების ზრდის პროპორციულად.
პროფესიული განვითარების შესაძლებლობები.
დინამიური და თანამშრომლობითი სამუშაო გარემო.
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოეხმაუროთ განცხადებას „გაგზავნე CV“ ღილაკის საშუალებით.