ინგლისურენოვანი კლიენტთა მომსახურების წარმომადგენლი
2xP PRIORITY Synchronic
თარიღები: 22 ოქტ - 20 ნოე
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
მივლინება: არა
ენები: ინგლისური
გაყიდვები:  კლიენტების მომსახურების მენეჯერი კაზინო/აზარტული თამაშები:  ონლაინ მხარდაჭერის ოპერატორი
საკონტაქტო პირი: ეკატერინე ნანავა
ელ. ფოსტა: recruitment@synchronic.info
ტელეფონი: 574109651
ელ.ფოსტა გამოხმაურებისთვის: recruitment@synchronic.info
Synchronic is an outsourcing IT company that implements the full cycle of online project realization, from the idea stage to the promotion of the finished product.

We are looking for an active and ambitious English Speaking Customer Service Representative ready to join our team.

Hard-skills:
  • Proficiency in English at the B2 / C1 level;
  • Ability to conduct business correspondence in English;
  • Advanced PC user skills.

Soft  skills:
  • Strong time management and responsibility;
  • Excellent communication skills and adaptability;
  • Goal-oriented mindset.

Daily tasks:
  • Engaging with active clients via phone and email;
  • Providing consultation, supporting and consulting fostering long-term relationships with existing users;
  • Liaising and transferring information to other departments.

What do we offer?
  • Salary 450 USD + bonus
  • Working hours: Tuesday to Saturday; 13:00 - 22:00 (with a 45-minute lunch break and 15-minute breaks);
  • Paid corporate training;
  • Paid  vacation and sick leave.

If you want to become part of our team, send your CV to telegram (@HR_Katerina_N) or on email: recruitment@synchronic.info with the tag "English Speaking Customer Service Representative".