სერვისცენტრის მენეჯერი
2xP PRIORITY
საქართველოს ფოსტა
თარიღები:
06 ნოე - 20 ნოე
მდებარეობა:
სიღნაღი
დასაქმების ფორმა:
სრული განაკვეთი
მივლინება:
არა
გაყიდვები:
კლიენტების მომსახურების მენეჯერი
"საქართველოს ფოსტა" ქვეყნის ლიდერი საფოსტო ოპერატორია, რომელიც მომხმარებელს უნივერსალური საფოსტო მომსახურების სფეროში შემავალი სერვისებით უზრუნველყოფს.
შპს "საქართველოს ფოსტის"
აცხადებს ვაკანსიას
სერვისცენტრის მენეჯერის
პოზიციაზე
სიღნაღში
.
ამ განცხადების სრული ტექსტი იხილეთ აქ:
https://www.gpost.ge/info/career-application-form?vacancyId=1884