მომხმარებელთა მხარდაჭერის წარმომადგენელი

თბილისი სრული განაკვეთი Synchronic
მივლინება: არა ხელფასი: 1300 +ბონუსი
ენები: ინგლისური, რუსული
კაზინო/აზარტული თამაშები: ონლაინ მხარდაჭერის ოპერატორი

Synchronic is an outsourcing IT company that implements the full cycle of online project realization, from the idea stage to the promotion of the finished product.

We are looking for an active and ambitious Customer Support Representative ready to join our team.


Hard-skills:

  • Proficiency in English B2 - C1 level;
  • Ability to conduct professional correspondence in English;
  • Desirable experience in online chats/technical support;
  • Advanced PC user skills.


Daily tasks:

  • Manage incoming correspondence via chats and email;
  • Identify the root cause of client inquiries;
  • Analyze customer issues and devise effective solutions;
  • Coordinate with relevant departments for resolution.


What We Offer?

  • Flexible Schedule: Work 2/2 day and night shifts (12 hours);
  • Competitive Compensation: 500$ + bonus system
  • Paid corporate training; 
  • Paid vacation and sick leave.


If you want to become part of our team, send your CV to telegram (@HR_Katerina_N) or on email: recruitment@synchronic.info with the tag "Customer Support Representative".