ადმინისტრაციის თანამშრომელი
თარიღები: 17 სექ - 30 სექ
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
მივლინება: არა
ხელფასი: 1000
ენები: რუსული
ადმინისტრაცია:  ადმინისტრაციული თანაშემწე
ელ.ფოსტა გამოხმაურებისთვის: HR@autoimport.com.ge
Auto Import Georgia აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრაციის თანამშრომლის თანამდებობაზე:

მოვალეობები:
  • სატელეფონო ზარების მიღება და განაწილება
  • ოფისში შემოსული სტუმრის მიღება და შესაბამის დეპარტამენტთან  გადამისამართება
  • მომხმარებლებთან ხელშეკრულებების გაფორმება
  • საბუთების მიღება/გაცემა/მონიტორინგი
  • მომსახურებების/სერვისების შესახებ მომხმარებლის ინფორმირება,
  • განყოფილების უფროსის დამატებითი დავალების შესრულება კომპეტენციის ფარგლებში.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • აუცილებელია რუსული და ქართული ენის ცოდნა
  • ოფის მენეჯერად ან/და მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილება
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილად ფლობა

უნარ ჩვევები :  
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა
  • პუნქტუალურობა;
  • საქმის სწრაფად ათვისების უნარი 

ჩვენ გთავაზობთ: 
  • ანაზღაურება:  მინიმალური ხელფასი - 1000 ლარი
  • ჯანმრთელობის დაზღვევა 
  • სამუშაო საათები: 10:00 – 18:00 
  • სამუშაო დღეები: ორშაბათი-პარასკევი

გთხოვთ, გადმოაგზავნით დეტალური CV შედეგ მისამართზე HR@autoimport.com.ge კომპანია “Auto Import Georgia” მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებას. 

კომპანია “Auto Import Georgia” - ში თქვენს მიერ გაგზავნილი რეზიუმე პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანია “Auto Import Georgia” - ის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილირეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე, ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. იმ შემთხვევაში, თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე