მომხმარებელთა მხარდაჭერის სპეციალისტი
თარიღები: 12 სექ - 10 ოქტ
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
მივლინება: არა
ენები: ინგლისური რუსული
გაყიდვები:  კლიენტების მომსახურების მენეჯერი
ელ.ფოსტა გამოხმაურებისთვის: hr@onex.ge
კომპანია "ონექს ჯეორჯია" აცხადებს ვაკანსიას “მომხმარებელთა მხარდაჭერის  სპეციალისტის”  პოზიციაზე. ამ როლის შესასრულებლად, თქვენ უნდა შეძლოთ მომხმარებლის კითხვების აქტიურად მოსმენა, პოზიტიური განწყობის შენარჩუნება  და სიმშვიდის  შენარჩუნება როდესაც მომხმარებელი იმედგაცრუებულია. 

მომსახურეობრივი მოვალეობები:
  • უნდა შეინარჩუნოთ პოზიტიურობა, თანაგრძნობა და პროფესიონალური დამოკიდებულება მომხმარებლების მიმართ
  • მყისიერი პასუხის გაცემა მომხმარებელთა შეკითხვებზე 
  • მომხმარებელთან  კომუნიკაცია : ელექტრონული ფოსტით, ჩატით, სოციალური მედიით 
  • მომხმარებელთა საჩივრების აღიარება და გადაწყვეტა
  • დაადგინოთ და მოაგვაროთ მომხმარებელთა საჭიროებები კმაყოფილების მისაღწევად

საჭირო კვალიფიკაცია:
  • რუსული და/ან ინგლისური ენიბის ცოდნა, როგორც წერილობით, ასევე ზეპირად
  • ონლაინ შოპინგის გამოცდილება
  • სიმშვიდის შენარჩუნების უნარი,როდესაც კლიენტი სტრესის ქვეშ არის ან ნერვიულობს
  • პრობლემის გადაჭრის უნარი 
  • შესანიშნავი კომუნიკაცია და აქტიური მოსმენის უნარი

გრაფიკი: 
  • დილის ცვლა: 09:00-დან 16:30-მდე 
  • საღამოს ცვლა: 13:30-დან 21:00-მდე 

თუ თვლით რომ ზემოაღნიშნულ  მოთხოვნებს შეესაბამებით, მაშინ გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე ელფოსტაზე hr@onex.ge
გთხოვთ, წერილის გამოგზავნისას "Subject line"-ში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.