ფრონტ ოფისის ადმინისტრატორი

თბილისი სრული განაკვეთი Onyx Hotel Tbilisi
მივლინება: არა ხელფასი: 1100
ენები: ინგლისური
სასტუმრო/რესტორანი/კვება: ადმინისტრატორი (HoReCa)
სასტუმრო  Onyx Hotel Tbilisi აცხადებს ვაკანსიას  ფრონტ ოფისის ადმინისტრატორის პოზიციაზე. 
 
სასურველი ცოდნა/უნარ-ჩვევები: 
  • ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება 
  • სასურველია სასტუმროს მართვის პროგრამა Arealy-ში მუშაობის გამოცდილება 
  • ინგლისური ენის ცოდნა 
  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარი 
  • ენერგიულობა, პოზიტიურობა, კომუნიკაბელურობა და პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა 
 
ძირითადი მოვალეობები: 
  • სასტუმროში არსებული სტანდარტების მიხედვით სტუმრების მიღება / განთავსება 
  • სტუმრებისათვის სასურველი ინფორმაციის მიწოდება ნომრების, ტარიფების და სასტუმროში არსებული სხვა სერვისების შესახებ; 
  • შემოსული სატელეფონო ზარების მიღება და შესაბამისი ინფორმაციის გაცემა; 
  • სტუმრის სისტემაში რეგისტრაცია და სათანადო ფინანსური ოპერაციების შესრულება; 
  • სასტუმროს მართვის პროგრამაში მუშაობა; 
  • სასტუმროს მომსახურების სტანდარტების გათვალისწინებით მოქმედება. 
 
ჩვენ გთავაზობთ: 
  • მეგობრულ გარემოს; 
  • კარიერულ განვითარებას 
  • სამუშაო გრაფიკი: 40 საათიანი სამუშო კვირა  5 სამუშაო დღე(დღის და ღამის ცვლები შერეულად), 2 დასვენების დღე 
  • ანაზღაურება: 1100₾ (ხელზე ასაღები)  
 
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოაგზავნეთ CV შემდეგ ელ.მისამართზე: career@onyxtbilisi.com გთხოვთ ელ. ფოსტის სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება. 
 
გისურვებთ წარმატებას!