იტალიურ და ინგლისურენოვან მომხმარებელთან ურთიერთობის აგენტი

თბილისი სრული განაკვეთი Dac Services and Solutions
ენები: ინგლისური, იტალიური
გაყიდვები: კლიენტების მომსახურების მენეჯერი
Dac Services and Solutions აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე: იტალიურ და ინგლისურენოვან მომხმარებელთან ურთიერთობის აგენტი. დაკ სერვისეს ენდ სოლუშენ არის ნაწილი საერთაშორისო ჯგუფისა, ლიდერი მრავალენოვან ქოლცენტრისა და მრავალენოვანი ბპო

ადგილმდებარეობა: თბილისის ოფისი ან დისტანციურად . 
სამუშაო განაკვეთი: სრული (8 საათი)/ არასრული (6 საათი) . 
კატეგორია: სხვა. 
მომწოდებელი: დაკ სერვისეს ენდ სოლუშენს. 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 
  • იტალიური ენის სრულყოფილად ცოდნა (წერილობითი და სალაპარაკო). 
  • ინგლისური ენის ცოდნა მისასალმებელია. 
  • კომპიუტერული უნარ-ჩვევები. 
  • მომხმარებელზე ორიენტირებული დამოკიდებულება. გამოცდილებით ან მის გარეშე. 
  • გუნდში მუშაობის სურვილი. 
  • მოქნილობა სამუშაო საათების დაგეგმვისას.

სამუშაო აღწერილობა: 
  • მომხმარებლის მხარდაჭერა:
  • მომხმარებლებისგან სატელეფონო ზარების და ელ-ფოსტის მართვა, მათი მოთხოვნის შესაბამისად გადაჭრა.  

ჩვენ გთავაზობთ:
  • მიმზიდველ სახელფასო პაკეტს.   
  • ტრეინინგებს და მუდმივ პროფესიულ განვითარებას. 
  • თანამედროვე, სასიამოვნო და დინამიურ გარემოს. 
  • ცენტრალური ადგილმდებარეობა. 
  • ჩვენი ოფისი მდებარეობს თბილისში (საქართველო), თუმცა განიხილება აგრეთვე კანდიდატები, რომლებიც არ ცხოვრობენ თბილისში და სურთ მუშაობა სახლიდან ან სხვა ქვეყნებიდან.

თუ თქვენ იცით ზემოხსენებული ენა გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ CV ფოტო სურათით და ინგლისურად ელექტრონულ მისამართზე: jobs@dac2s.com სხვა ენების ცოდნის შემთხვევაში არ დაგავიწყდეთ მათი მითითება.


DAC Services and Solutions is a leader of an international group in Multilingual Call Center and Multilingual BPO. DAC Services and Solutions is pleased to announce a vacancy for the position of Italian and English Customer Care specialist.

Location:Tbilisi office or from remote.
Employment form:Full time(8 hours)/Part time(6 hours).
Category:Other.
Provided by:DAC Services and Solutions LTD
Position:Customer Care specialist.

Job requirements:
  • Excellent knowledge of Italian language (written and spoken). 
  • Good knowledge of English (written and spoken). Good computer skills. Customer-oriented attitude. 
  • With or without previous experience. Spirit of teamwork. 
  • Flexibility in the scheduling of hours. 
  • Availability for weekends and night shifts.

Job description:
  • Customer Support, Help Desk and Ticketing: managing calls, emails, tickets in Italian and English language.

We offer:
  • Attractive salary package. 
  • Medical insurance. 
  • Training and constant professional development . 
  • Modern, pleasant, dynamic environment. Accessibility to workplace. 
  • Our office is in Tbilisi (Georgia), however candidates who don't live in Tbilisi and wish to work from home or from other countries, will also be considered as well.

Final statement:
If you know any of the above mentioned languages, please send your CV with a picture to: jobs@dac2s.com  (Make sure to write the language you know in Subject line).