სამკურნალო სარეაბილიტაციო ცენტრი სიმეტრია აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე.
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
ძირითადი მოვალეობები:
- პაციენტების: მიღება/პროცედურებზე განაწილება
- მომხმარებლისთვის კომფორტულ გარემოს შექმნაზე/სერვისზე ორიენტირებულობა
- სატელეფონო ზარებზე პასუხი
- სოციალური ქსელში მომხმარებლებთან კომუნიკაცია
- პაციენტების პროცედურებზე წინასწარი ჩაწერის აღრიცხვა
- ყოვლდღიური ადმინისტრაციული ზარების განხორციელება
- პაციენტებთამ ანგარიშსწორება (სალაროსთან, ტერმინალთან მუშაობა)
- გაყიდვებზე ორიენტირებულობა
- კლინიკისთვის საჭირო მასალების შეძენის ორგანიზება
- სხვა ადმინისტრაციული დავალებების შესრულება
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება
- სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
- სასურველია მომსახურების სტანდარტების ზოგადი ცოდნა
- ენების ცოდნა საკომუნიკაციო დონეზე
- საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Excel პრიორიტეტულია)
აუცილებელი პიროვნული თვისებები:
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
- გუნდურ გარემოში მუშაობის უნარი
- დისციპლინირებულობა/საქმის ადმინისტრირების უნარი
- პუნქტუალურობა
- გამართული მეტყველების უნარი
- კომუნიკაბელურობა
ჩვენ გთავაზობთ სტაბილურ სამსახურს თბილ და მეგობრულ გარემოში!
სამუშაო საათების, ანაზღაურების და სხვა დეტალების ინფორმირება მოხდება ინდივიდუალურად, გასაუბრების დროს.
დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათით შემდეგ მისამართზე: hr.symmetria.ge@gmail.com
(სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, ფოტოსურათის გარეშე რეზიუმე არ განიხილება)