LSG Solutions დამკვეთს სთავაზობს პროექტირების და მშენებლობის მენეჯმენტის სრულს სერვისს. კომპანიამ საქართველოს ბაზარზე ოპერირება 2020 წელს დაიწყო. 3 წლის განმავლობაში LSG Solutions-მა პროექტები განახორციელა ისეთი მსხვილი კომპანიებისთვის როგორებიცაა მაკდონალდსი, თეგეტა მოტორსი, ბორჯომი, სილქ როუდ გრუპი, რუმსი, ასკანელი, კინორი, ჯიჯ ენერჯი, სოდი ინვესთმენთი, ნენსკრა, და სხვა.
LSG Solutions-ი ეძებს ოფის მენეჯერს.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
სხვა სავალდებულო უნარები და თვისებები:
LSG Solutions-ი ეძებს ოფის მენეჯერს.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება
- ინგლისური და რუსული ენების კარგად ცოდნა;
- მსგავს სფეროში მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება;
- Microsoft Office-ის პროგრამების ცოდნა;
სხვა სავალდებულო უნარები და თვისებები:
- დეტალებზე ორიენტირებულობა და ორგანიზებულობა;
- ეფექტური კომუნიკაციის და გუნდურად მუშაობის უნარი;
- დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
- პრობლემებზე სწრაფად რეაგირებისა და მათი გადაჭრის გზების დასახვის უნარი;
- ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
- ცვლილებების მიმართ ადაპტირებულობა.
სამუშაოს აღწერა:
- შეხვედრების დაგეგმვა;
- შვებულებების, მივლინებების და ბიულეტენების კოორდინირება;
- შეხვედრებისათვის შესაბამის გარემოს შექმნა;
- საოფისე მარაგების და ინვენტარის მართვა, ოფისის კეთილმოწყობზე ზრუნვა;
- შემომავალი/გამავალი დოკუმენტაციის მართვა-ადმინისტრირება;
- შემოსულ სატელეფონო ზარებზე/მეილებზე პასუხი, ინფორმაციის მიწოდება/გადამისამართება;
- HR პლატფორმის (self.ge-ის) მართვა. პერსონალის სამუშაო დროის კონტროლი და საკადრო საქმისწარმოება;
- სამუშაოს ანალიზი და სამუშაო აღწერილობების შექმნა-განახლება;
- ვაკანსიების განთავსება სხვადასხვა დასაქმების სააგენტოსა თუ დასაქმების ვებ საიტზე;
- თანამშრომლებისთვის სხვა სახის ადმინისტრაციული მხარდაჭერა;
- კომპანიაში დაგეგმილი სხვადასხვა ღონისძიებების დაგეგმვაში აქტიური ჩართულობა;
- საჭიროებისამებრ დოკუმენტაციის თარგმნა;
- თანამშრომლებისთვის სავიზიტო ბარათების და ეკიპირების შეკვეთა;
- ახალი თანამშრომლისთვის სამუშაო სივრცის მოწყობა;
- დამატებითი ამინისტრაციული საქმიანობა;
- ტექნიკურ ჯგუფთან ურთიერთობა და წვრილი საოფისე ტექნიკის შესყიდვა;
- CV-ების მომზადება, შიდა და პოტენციური თანამშრომლებისთვის რეესტრის წარმოება;
კომპანია კანდიდატს სთავაზობს:
- დაზღვევას;
- პროფესიულ განვითარებას;
- კარიერულ წინსვლას;
- საერთაშორისო პროექტებში გამოცდილების მიღებას;
- პროფესიონალთა გარემოში მუშაობას;
- საერთაშორისო ბესთ პრაქტისების დანერგვაში მონაწილეობას;
- მეგობრულ სამუშაო გარემოში მუშაობის შესაძლებლობას.
ვაკანსია ძალაშია - 30.05.2024,
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა რეზიუმე უნდა გამოაგზავნონ შემდეგ ელ. ფოსტაზე: info@lsg.solutions; Subject-ში აუცილებლად მიუთითეთ Office Manager
https://lsg.solutions
https://lsg.solutions