„დრესაპ ჯგუფი“ 29 წელია მოღვაწეობს საქართველოს ბაზარზე და ექსკლუზიურად წარმოადგენს ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის მსოფლიოში აღიარებულ ბრენდებს: Levi’s, Lacoste, CK, Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Gant, Samsonite, Guess, Lee, Wrangler, Jack & Jones, Mavi, Etam, Converse, Vans, Adidas და სხვა. კომპანია წარმოდგენილია 80-მდე მაღაზიით თბილისში, რუსთავში, ბათუმსა და ზუგდიდში. ასევე, ონლაინ მაღაზიით - Dressup.ge.
„დრესაპ ჯგუფი“ აცხადებს ვაკანსიას ბრენდ მენეჯერის ასისტენტის პოზიციაზე კომპანიის სათავო ოფისში:
ჩვენთან თანამშრომლობის უპირატესობები:
- ჯანსაღი სამუშაო გარემო;
- კონკურენტუნარიანი ანაზღაურება;
- იდეების წახალისება/მხარდაჭერა;
- მრავალფეროვანი სამოტივაციო სისტემა;
- სწავლებისა და განვითარების შესაძლებლობა;
- ჯანმრთელობის დაზღვევა;
- „ფიტპასის“ მომსახურება;
- კორპორატიული ფასდაკლება პროდუქციაზე.
სამუშაო პირობები:
- სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 10:00 – 19:00 სთ ან 09:30 – 18:30 სთ (1 სთ შესვენება);
- ანაზღაურება: გამოცდილების მიხედვით;
- სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, დ. გამრეკელის ქ. #19.
ფუნქციები და მოვალეობები:
- მაღაზიათა ქსელში შესაბამისი ბრენდების ჭრილში პროდუქციის ნაშთის მონიტორინგი და შესაბამისი რეპორტინგი;
- შესაბამისი ბრენდების ჭრილში ბრენდების/ობიექტების მიხედვით სხვადასხვა სახის რეპორტინგის წარმოება;
- მაღაზიათა ქსელის მომარაგების პროცესში ჩართულობა და საწყობთან კომუნიკაცია;
- მაღაზიათა ქსელის მომარაგება ქსელში არსებული პროდუქციით - მათ შორის წუნდებული პროდუქციის აუთლეტში გადატანა და სპეციალური ფასის დადგენა;
- ახალი კოლექციების პროდუქციის განაწილება მაღაზიებში - განსაზღვრული პრიორიტეტების მიხედვით;
- ფოტო სტუდიისთვის გადასაღები პროდუქციის შესახებ ინფორმაციის მიწოდება;
- ბრენდისა და პროდუქციის მახასიათებლებზე საჭირო ინფორმაციის მოძიება და მაღაზიათა ქსელისთვის მიწოდება;
- მაღაზიათა ქსელში ვიზიტი და ადგილზე არსებული საკითხების იდენტიფიკაცია (პროდუქციის განლაგება/მერჩენდაიზინგი, წუნდებული პროდუქციის შესწავლა, არსებული სიტუაციის ანალიზი და ა.შ.);
- მარკეტინგის დეპარტამენტთან კომუნიკაცია და მათთვის საჭირო ინფორმაციის მიწოდება:
- პროგრამაში განსათავსებლად პროდუქციის მახასიათებლების მიწოდება ფინანსური დეპარტამენტისთვის;
- შესაბამისი მიმართულებით შეკვეთების წარმოებაში აქტიური მონაწილეობის მიღება;
- კოლექციების შერჩევაზე დასწრება;
- კონკურენტების პერიოდული შეფასება/მონიტორინგი.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარ-ჩვევები:
- უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით);
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება (უპირატესობა მიენიჭება მოდის სფეროში მუშაობის გამოცდილებას);
- ინგლისური ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა (B2- C1);
- Ms Office პროგრამების ცოდნა (განსაკუთრებით MS Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა);
- მიზანდასახულობა და შედეგებზე ორიენტირებულობა;
- ეფექტური კომუნიკაციისა და მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
- ორგანიზებულობა;
- ანალიტიკური აზროვნება;
- პასუხისმგებლობის მაღალი დონე;
- მოქნილობა და ოპერატიულობა;
- დეტალებზე ორიენტირებულობა.
კანდიდატთა შერჩევა
გთხოვთ, დაინტერესების შემთხვევაში თქვენი CV/რეზიუმე გამოგვიგზავნოთ ელექტრონულ მისამართზე: vacancy@dressup.ge 2024 წლის 30 აპრილის ჩათვლით და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება - „ბრენდ მენეჯერის ასისტენტი“.
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.
გისურვებთ წარმატებას!